I have contacted support 7 times and no reply. This shirt is missing part of the lettering. I need it replaced and noone has contacted me. Very poor customer service.
Sale Ends Today – Final Chance!
Garment laid flat. Width = pit-to-pit. (in + cm)
| Size | Width | Length |
|---|---|---|
| XS | 16 in (40.6 cm) | 27 in (68.6 cm) |
| S | 18 in (45.7 cm) | 28 in (71.1 cm) |
| M | 20 in (50.8 cm) | 29 in (73.7 cm) |
| L | 22 in (55.9 cm) | 30 in (76.2 cm) |
| XL | 24 in (61.0 cm) | 31 in (78.7 cm) |
| 2XL | 26 in (66.0 cm) | 32 in (81.3 cm) |
| 3XL | 28 in (71.1 cm) | 33 in (83.8 cm) |
Garment laid flat. Width = pit-to-pit. (in + cm)
| Size | Width | Length |
|---|---|---|
| XS | 16.5 in (41.9 cm) | 27 in (68.6 cm) |
| S | 18 in (45.7 cm) | 28 in (71.1 cm) |
| M | 20 in (50.8 cm) | 29 in (73.7 cm) |
| L | 22 in (55.9 cm) | 30 in (76.2 cm) |
| XL | 24 in (61.0 cm) | 31 in (78.7 cm) |
| 2XL | 26 in (66.0 cm) | 32 in (81.3 cm) |
| 3XL | 28 in (71.1 cm) | 33 in (83.8 cm) |
| 4XL | 30 in (76.2 cm) | 34 in (86.4 cm) |
Garment laid flat. Width = pit-to-pit. (in + cm)
| Size | Width | Length |
|---|---|---|
| S | 18.25 in (46.4 cm) | 26.63 in (67.6 cm) |
| M | 20.25 in (51.4 cm) | 28 in (71.1 cm) |
| L | 22 in (55.9 cm) | 29.38 in (74.6 cm) |
| XL | 24 in (61.0 cm) | 30.75 in (78.1 cm) |
| 2XL | 26 in (66.0 cm) | 31.75 in (80.6 cm) |
| 3XL | 28 in (71.1 cm) | 32.75 in (83.2 cm) |
| 4XL | 30 in (76.2 cm) | 33.75 in (85.7 cm) |
Overall rating: 4.4 / 5 from 893 reviews.
I have contacted support 7 times and no reply. This shirt is missing part of the lettering. I need it replaced and noone has contacted me. Very poor customer service.
Helen S. 1/5 Verified
Everyone loved our shirts at the bowling alley on Saturday night!
Catherine R. 5/5 Verified
2 year anniversary
Richelle W. 5/5 Verified
The words were cut off at the top was very disappointed. We would love them replaced asap please
Tileese M. 1/5 Verified
They were not printed right the top of the words were cut off. I sent three emails wanting them replaced and not heard back. We wanted them for October and I’m very dissatisfied
Tileese M. 1/5 Verified
Send me a new shirt. I didn't spend $70 on t-shirts that cut off lettering
Andrea E. 1/5 Verified
Send me a new shirt that has everything on it and not cutting off the lettering
Andrea E. 1/5 Verified
Love my shirt. Fast shipping. Very happy
Lisa W. 5/5 Verified
Love the shirts. We wore them to the Minnesota State fair and so many people commented on how they love them thank you so much.
Lisa W. 5/5 Verified
Tricked into ordering a second set! Only ordered one! Website is a scam! Made it seem like I hadn’t paid! Clicked again and they charged for another random unwanted set! No phone number to call !! Very sketchy! BEWARE
Gi T. 1/5
Store owner replied: Hi Gina, I'm really sorry about the mix up and the stress it caused. I've checked your order (#5907) and the extra Christmas Couples Set (S / S, $50.99) was refunded in full to your original payment method on September 3rd, about two hours after you ordered. That set was cancelled and never printed, so you won't receive it or be charged for it. Depending on your bank, the refund can take 5 to 10 business days to show on your statement. The two shirts you did order (Red M and Irish Green XL) have shipped and are on their way to you. If anything still looks wrong, email us at support@sundaytees.com and I'll sort it personally. Will at Sunday Tees
Our shirts were a hit at our office picnic.
Ronald K. 5/5 Verified
Send me shirts with the correct size. My husband’s shirt should be a 3xl and my shirt should be a large. You sent me a 3xl and my husband a large. I can’t fit his shirt and he can’t fit mines.
Karen B. 1/5
Aint No Wifey/Hubby Like The One I Got | Anniversary Shirts
Store owner replied: Hi Karen, thank you for letting us know, and sorry for the size mix up. We sent you a brand new set free of charge with the sizes swapped, a Large for you and a 3XL for your husband, and tracking shows it was delivered on July 28th. We hope you're both enjoying your shirts! If anything still isn't right, just email support@sundaytees.com and I'll sort it personally. Will at Sunday Tees
Very good quality T-Shirts. Hilarious! Got a laugh out of so many people
Piper B. 5/5 Verified
Tshirts are very good quality!! They turned out wonderful
Piper B. 5/5 Verified
We love these shirts!
Krissy K. 5/5 Verified
Love it friends and family very impressed
Nancy P. 5/5 Verified
Fun t shirts
Kathy U. 5/5 Verified
Great shirts cute for the day
Paula R. 5/5 Verified
Big hit for July 4th!
Melissa E. 5/5 Verified
We had such a fun time on the 4th of July wearing our shirts! I can’t tell you how many compliments we received! So many that I’d be surprised if some of our crazy friends didn’t order them for next year! Great quality. Screen printing was vibrant and didn’t fade when I washed them. Shipping was in a timely manner and as expected. We will definitely order from this company again.
Nicole F. 5/5 Verified
Everyone LOVED it
Vanessa G. 5/5 Verified
Love it!😍
Janelle S. 5/5 Verified
We received soooo many compliments! We went thru airport and people asked for pictures 🤣
Janelle S. 5/5 Verified
I have not received my t-shirts. After investigating the issue, I was informed that the shipment was returned to your side because incorrect documentation was provided to the carrier on your side. What is even more disappointing is that I have been trying to contact you for over three weeks through both email and Instagram regarding this matter, yet I have not received a single response from your team. I am extremely disappointed with the lack of communication and handling of this shipment. This level of service is unacceptable, and I expect a prompt resolution to this matter.
Yoonji L. 1/5 Verified
Fun to wear
Patricia R. 5/5 Verified
Great gift for my daughters and boyfriends
Wayne A. 5/5 Verified
Great Christmas gift for our newly engaged son! They loved them!
Lucas T. 5/5 Verified
Fit great and gave my new wife a nice surprise on Christmas morning
Tom R. 5/5 Verified
I only wore my shirt for a couple hours and haven’t even washed it yet and there are several small holes in it.
Katie H. 1/5 Verified
Everybody commented on it and asked us where we got them!
Kelly H. 5/5 Verified
I was worried they were going to arrive late but was pleasantly surprised when they arrived on time!!! They were comfortable and we got a lot of laughs and compliments for our choice of wear on St Patty’s Day.
Christina A. 5/5 Verified
Perfect for the occasion!
Mary B. 5/5 Verified
Shirts fit great and were a hit!
Sandra B. 5/5 Verified
Great quality! Would purchase again
Lori P. 5/5 Verified
Very happy
Alan K. 5/5 Verified
Got lots of comments!!
Tammy Q. 5/5 Verified
Love our shirts!!!
Jessica I. 5/5 Verified
I Don't Do Matching Christmas Outfits | Deluxe Black Unisex Tee
Absolutely amazing quality and speedy delivery… will definitely be purchasing more!!!
Jessica I. 5/5 Verified
Very happy with the products. We received them in the nick of time to make the party with express shipping!
John M. 5/5 Verified
Most Likely to try to ride Rudolph | Deluxe Black Unisex Tee
The family enjoyed the shirts
Kelly M. 5/5 Verified




